Beste allemaal,
Wat een weertje he, de thermometer geeft hier 38 graden aan. Toch 2 minder dan voorspeld was. Maar het is wel erg warm.
Toch kreeg ik vanmiddag een berichtje vanuit Ward's Art dat deze uit is verkocht. Dinsdag heb ik die in de winkel gebracht en nu al weg. De vorige uit was ook zo weg. Dus ik denk dat er nog maar weer een nieuwe moet komen. Ze zijn ook geweldig om te tekenen.
Dan heb ik nog een mooie opdracht gekregen om deze beauty te tekenen. Wat een prachtig paard. Dus daar ga ik binnenkort mee beginnen.
En dan kan ik het natuurlijk niet laten om toch ook even reclame te maken voor de workshop voor 10 juli. Er zijn nog 2 plekjes vrij van de 4. De kosten zijn 55 euro incl materiaal gebruik en drinken met wat lekkers. Dus mocht je het leuk vinden om aan te sluiten dan kan dat via de mail info@tekenstudiogonnie.nl of via info@wardsart.nl
Binnenkort meer op mijn socials. Klik daar op volgen om op de hoogte te bljven.
Reactie plaatsen
Reacties